مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 17:352023-06-01بين الملل

توطئه آمریکا علیه عراق با انتقال 13 هزار نفر از خانواده های داعش به موصل


یک منبع سیاسی آگاه خبر داد که آمریکا برای انتقال حدود 13 هزار نفر از خانواده های عناصر داعش از اردوگاه الهول در سوریه به اردوگاه الجدعه در موصل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع سیاسی آگاه خبر داد که آمریکا در تلاش است بار دیگر به گروه تروریستی داعش در عراق قدرت ببخشد تا از این طریق به حضور اشغالگرانه خود در این کشور و منطقه ادامه دهد.

این منبع به پایگاه خبری المعلومه گفت: آمریکا برای انتقال حدود 13 هزار نفر از خانواده های عناصر داعش از اردوگاه الهول سوریه به اردوگاه الجدعه در موصل، برنامه ریزی می کند؛ اقدامی که هدف از آن، فراهم سازی بازگشت فعالیت این گروه تروریستی است.

همکاری های داعش و آمریکا بارها در سوریه و عراق ثابت شده است؛ البته شمار زیادی از سیاستمداران آمریکایی هم اذعان کرده اند که داعش، ساخته و پرداخته آمریکا است.

  رابرت اف کندی برادر زاده جان اف کندی رییس جمهور سابق آمریکا در سخنرانی اعلام نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری اذعان کرد که واشنگتن گروه تروریستی داعش را ایجاد کرده است (جزییات بیشتر ).

وی با بیان اینکه آمریکا از این طریق، به دنبال دستاوردهای سیاسی است تا حضور نیروهای خود را در عراق طولانی کند، تصریح کرد، عراق با طرح آمریکا برای بازگشت همه خانواده های داعش از سوریه به این کشور مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توطئه آمریکا علیه عراق با انتقال 13 هزار نفر از خانواده های داعش به موصل

توطئه آمریکا علیه عراق با انتقال 13 هزار نفر از خانواده های داعش به موصل