مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 22:202023-05-29سياسي

بیش از 40 درصد جمعیت اردستان افراد میان سال و کهنسال هستند


بیش از 40 درصد جمعیت شهرستان اردستان را افراد میان سال و کهنسال تشکیل می دهند و از جمله جمعیت کم در این شهرستان می تواند به کمبود امکانات اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد هادی احمدی طبا شامگاه سه شنبه در تکریم و معارفه رییس بنیاد مسکن اردستان، اظهار کرد: امام راحل در ارتباط با نهاد بزرگ و مهم بنیادمسکن آینده نگری های عمیق و وسیع داشتند، در بنیاد مسکن اردستان پروژه های بزرگی در حال اجراست.

وی یادآور شد: علاوه بر پروژه های مسکن ساز در شهرستان، در حوزه مسکن مشکلاتی نیز وجود دارد و در راستای موضوع جوانی جمعیت علاوه بر کشور در شهرستان اردستان نیز مشکل جمعیت وجود دارد و این شهرستان ازجمله شهرهای پیر استان است.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: بیش از 40 درصد جمعیت شهرستان اردستان را افراد میان سال و کهنسال تشکیل می دهند و از جمله جمعیت کم در این شهرستان می تواند به کمبود امکانات اشاره کرد و در سال گذشته هفت هکتار زمین برای روستای تلک آباد الحاق شد.

احمدی طبا تصریح کرد: در حوزه الحاق زمین اتفاقات خوبی در شهرستان اردستان صورت گرفت و در بخش توسعه جریانات روستایی و حوزه های عمرانی رخدادهای مهمی در حال اجرا است و باید با توجه به بحث کشاورزی و غیره، حوزه های روستایی را دریابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 40 درصد جمعیت اردستان افراد میان سال و کهنسال هستند

بیش از 40 درصد جمعیت اردستان افراد میان سال و کهنسال هستند