مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 17:552023-06-01سياسي

مقابل حجم سنگین حملات رسانه ای دشمن خاکریز مستحکمی ایجاد شود


باید انفجار فکری در رسانه ایجاد شده و در مقابل حجم سنگین دشمن خاکریز مستحکم ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داود اسدیان روز پنجشنبه، در آیین افتتاح دفتر بسیج رسانه مراغه اظهار کرد: شهرستان مراغه به عنوان شهرستان مسئول بسیج رسانه معرفی خواهد شد و امیدواریم بسیج در کنار سایر اقشار که پیوسته در جامعه نقش آفرین بودند بسیج رسانه هم نقش ایفا می کند و می تواند منشأ مثبت و مؤثری باشد تا از ظرفیت عظیم حوزه رسانه بهره برد.

وی ادامه داد: مراغه شهر تاریخی و فرهنگی است و افراد صاحب فکر و اندیشه در این شهر کم نیستند و از ظرفیت و پتانسیل تعداد کثیری از رسانه ها که به صورت مکتوب و فعال در فضای رسانه ای حضور دارند، بهره مند هستیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمنان ملت از رسانه برای ترویج افکار و اندیشه شیطانی خود در راستای مأیوس کردن ملت نسبت به داشته ها و ظرفیت خود استفاده می کنند که در راستای تفکرات القایی آنها بیاندیشند و امروز عصر روزنامه و ارتباطات و به تعبیری انفجار اطلاعات است و باید استفاده حداکثری را از رسانه برد.

اسدیان خاطرنشان کرد: بسیج در کنار سایر بخش ها که پیوسته ایفای نقش داشته و مؤثر بوده و تأثیر به سزای بسیج در تمام عرصه های اجتماعی قابل کتمان نیست، در در رسانه هم می تواند نقش ممتاز و مؤثری را ایفا کند تا از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابل حجم سنگین حملات رسانه ای دشمن خاکریز مستحکمی ایجاد شود

مقابل حجم سنگین حملات رسانه ای دشمن خاکریز مستحکمی ایجاد شود