مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-09اقتصادي

11300 واحد مسکونی در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد


با حضور وزیر راه و شهرسازی در شهر جدید سهند آذربایجان شرقی به طور همزمان 11 هزار و 300 واحد مسکونی روستایی و شهری و مرکز کارآفرینی شهر جدید سهند افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز در مراسم افتتاح بیش از 11 هزار واحد مسکونی که به صورت همزمان با حضور در شهر جدید سهند انجام  شد، با اشاره به پروژه های متعددی که در سفر به استان آذربایجان از جمله راه آهن بستان آباد_ خاوران افتتاح شد، اظهار کرد: این پروژه ها به ویژه در حوزه تکمیل کریدورهای حمل ونقلی دارای اثرات مهم اقتصادی برای آینده کشور است.

وی در ادامه به افتتاح پروژه های نهضت ملی مسکن و دشواری های روند ساخت مسکن اشاره کرد و گفت: در این مسیر بزرگ مشکلات و چالش های زیادی از جمله تامین زمین، تامین منابع مالی برای ساخت، خدمات زیربنایی، عملیات ساخت و تسهیلات بانکی و.

.

وجود دارد.

32 هزار هکتار  زمین برای نهضت ملی مسکن، 4 برابر مسکن مهر وی با بیان اینکه دولت و وزارت راه و شهرسازی اهتمام ویژه برای ساخت مسکن و تامین خانه برای مردم دارد، افزود: در کل مساکن مهر در سال های گذشته 8 هزار هکتار زمین تامین شد اما تا امروز بیش از 32 هزار هکتار یعنی تقریبا 4 برابر مسکن مهر زمین برای نهضت ملی مسکن تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11300 واحد مسکونی در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد

11300 واحد مسکونی در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد