مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 17:102023-06-07اجتماعي

ساماندهی مواکب ایلام از مهمترین ضروریات اربعین امسال است


معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: ساماندهی مواکب ایلام از مهمترین ضروریات اربعین امسال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سال گذشته مجدداً برگزار و علیرغم وجود مشکلات متعدد و همزمانی با فصل گرما شاهد برگزاری یک اربعین باشکوه بودیم.

وی، ساماندهی مواکب را از مهمترین ضروریات اربعین امسال عنوان کرد، و افزود: جانمایی مواکب باید به گونه ای باشد که خدمات دهی به زائران در طول مسیر پیاده روی، در پل زائر و از بهرام آباد تا میدان اربعین ادامه یابد.

حسنی اظهار کرد: خدمات دهی مواکب باید در پیک تردد زائران و در موج بازگشت هم استمرار داشته باشد و متناسب با تعداد مواکب، خدمات ارائه شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام ادامه داد: با توجه به اینکه اربعین امسال بر شدت گرما افزوده می شود، لذا باید همه عوامل مرتبط در بحث جانمایی مواکب و با در نظر گرفتن خدمات دهی به زائران در طول مسیر و براساس اولویت ، اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد.

وی، ضروری ترین نیاز زائران را آب، غذا و یخ عنوان کرد و خواستار استقرار مواکب در محورهای مواصلاتی استان در ایام اربعین شد.

جانشین ستاد اربعین استان ایلام، همچنین خواستار تأمین و استقرا خودروهای امدادی در مسیر پیاده روی زائران شد و تاکید کرد: توزیع آب و یخ در پایانه مرزی، پایانه برکت، پارکینگ بزرگ اربعین نیازمند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی مواکب ایلام از مهمترین ضروریات اربعین امسال است

ساماندهی مواکب ایلام از مهمترین ضروریات اربعین امسال است