مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 12:552023-06-21بين الملل

شهادت دختر 15 ساله فلسطینی در حمله صهیونیست ها به جنین


دختر 15 ساله فلسطینی که در یورش روز دوشنبه صهیونیست ها به جنین زخمی شده بود، امروز صبح به شهادت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سدیل نغنیه دختر 15 ساله فلسطینی که در یورش اخیر نیروهای رژیم صهیونیستی به جنین زخمی شده بود، صبح امروز (چهارشنبه) به شهادت رسید.

اردوگاه جنین، از صبح دوشنبه، 19 ژوئن (29 خرداد ماه)، شاهد درگیری بی سابقه ای میان نظامیان صهیونیست و نیروهای مقاومت فلسطین بود و نظامیان صهیونیست که به بهانه دستگیری چند نیروی مقاومت تحت تعقیب، به جنین یورش برده بودند، ناگهان خود را در کمین نیروهای مقاومت دیدند.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش کرد، منابع فلسطینی تأیید کردند که سدیل تغنیه بر اثر شدت جراحات در یک بیمارستان دولتی در جنین به شهادت رسید و شمار شهدای درگیری های روز دوشنبه در جنین به هفت نفر افزایش یافت.

شهادت شاهدان ماجرا حاکی از آن است که نغنیه در حالی که در حیاط جلوی خانه اش در اردوگاه پناهندگان جنین بوده، از ناحیه سر مورد اصابت گلوله مستقیم قرار می گیرد و بلافاصله با وضعیت وخیم جسمانی به بیمارستان منتقل می شود.

بر اساس گزارش هاآرتص، خانواده سدیل می گویند که او تک دختر به همراه چهار برادر دیگر بود و تا کلاس هشتم در اردوگاه پناهندگان جنین تخصیل کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت دختر 15 ساله فلسطینی در حمله صهیونیست ها به جنین

شهادت دختر 15 ساله فلسطینی در حمله صهیونیست ها به جنین