مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 17:002023-06-13سياسي

راه اندازی پردیس های دانشگاه علوم پزشکی ایران در امارات و غنا


معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: شعبه های جدید پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران در شهر آبادان از مهر 1402 و کشورهای امارات و غنا در آینده ای نزدیک راه اندازی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو با وجود همه محدودیت های سیاسی، تفاهم نامه همکاری های بین المللی با کشور های غنا، قبرس، سوریه، عراق، نیکاراگوئه و قزاقستان اجرایی شده اند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تفاهم نامه همکاری بین المللی با دانشگاه آزاد واحد امارات و یک بیمارستان در دوبی، پس از اخذ مجوز از شورای گسترش وزارت بهداشت به زودی دانشجوی پزشکی برای تحصیل در امارات پذیرش خواهیم کرد.

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان اینکه مطالعه برای همکاری های بین المللی با دانشگاه های فنلاند، سنگال، نیجریه، تونس، الجزایر، ترکمنستان و عمان آغاز شده، افزود: بر اساس مطالعه نیاز بازار دانشجویی منطقه، رشته کارشناسی ارشد نانوفناوری دارویی در دانشکده داروسازی پردیس بین الملل راه اندازی شده است.

وی با اشاره به ایجاد پردیس های جدید با استفاده از ظرفیت سایر دانشگاه ها، گفت: در سال تحصیلی 1401-1402 برخی کلاس های دانشجویان ایرانی در دانشگاه آزاد شهر قدس برگزار شد و با توجه به تفاهم نامه ای که با دانشگاه علوم پزشکی آبادان امضاء شده، از مهر سالجاری نزدیک به 100 دانشجوی عراقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پردیس های دانشگاه علوم پزشکی ایران در امارات و غنا

راه اندازی پردیس های دانشگاه علوم پزشکی ایران در امارات و غنا