مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 18:302023-05-29سياسي

پروژه کتابخانه مرکزی اراک در اولویت تزریق اعتبار باشد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به پیشرفت 70 درصدی پروژه کتابخانه مرکزی اراک گفت: تکمیل این پروژه باید در اولویت تزریق اعتبار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهنام نظری امروز دوشنبه در کارگروه تخصصی امور اجتماعی، فرهنگی، زنان و خانواده استان مرکزی بر لزوم مشارکت جدی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در تقویت این کارگروه افزود: انجام اقدامات فرهنگی می تواند شهر را از حالت انفعال خارج کند.

وی در ادامه به جایگاه امامزادگان به ویژه امامزاده 72 تن ساروق اشاره کرد و گفت: باید برای تقویت این اماکن علاوه بر ظرفیت خیران دستگاه های اجرایی نیز پای کار بیایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان اینکه می توان از این اماکن به عنوان مؤلفه هویتی استان استفاده کرد و ادامه داد: باید برای توسعه این اماکن اقدام شود و دستگاه های اجرایی نیز اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی همچنین در ادامه با اشاره به پنجم مرداد به عنوان روز مقاومت شهر اراک اضافه کرد: برای ثبت این روز در تقویم کشور همه دستگاه باید مشارکت داشته باشند.

نظری با بیان اینکه تاکنون به این روز توجه کافی نشده است، تأکید کرد: ضروری است همه دستگاه ها نقش خود را به خوبی ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه کتابخانه مرکزی اراک در اولویت تزریق اعتبار باشد

پروژه کتابخانه مرکزی اراک در اولویت تزریق اعتبار باشد