مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 13:452023-05-28اقتصادي

بیش از 3 هزار شغل در سال جاری در شهرکرد ایجاد می شود


شهرکرد_مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: تعهد شهرستان شهرکرد برای سال 1402 ایجاد 3 هزار و 443 فرصت شغلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مولوی ظهر یکشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان شهرکرد، اظهار کرد: تعهد این شهرستان برای سال 1402 ایجاد 3 هزار و 443 فرصت شغلی است.

وی افزود: در دو ماه گذشته 69 فرصت شغلی در شهرستان شهرکرد در سامانه رصد اشتغال بارگذاری شده است، با توجه به اینکه فرایند پرداخت تسهیلات از الان آغاز شده است، دستگاه های اجرایی اشتغال را در سامانه رصد ثبت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اشتغال ثبت شده در سامانه رصد در سه مرحله مورد بازرسی و نظارت قرار می گیرد و اگر اشتغالی خلاف واقع ثبت شده باشد از لیست سامانه خط خواهد خورد.

مولوی عنوان کرد: در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی در شهرستان شهرکرد به دنبال دیده شدن ظرفیت های این شهرستان هستیم.

وی با اشاره به جذب 32 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی در شهرستان شهرکرد، خاطرنشان کرد: 262 میلیارد تومان از محل تبصره 16 برای این شهرستان اختصاص داده شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: یک هزار و 213 نفر معادل 204 میلیارد تومان، برای دریافت تسهیلات خوداشتغالی و کارآفرینی در شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 3 هزار شغل در سال جاری در شهرکرد ایجاد می شود

بیش از 3 هزار شغل در سال جاری در شهرکرد ایجاد می شود