مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 15:352023-06-12سياسي

ضرورت حمایت از کودکان کار/ عوامل پدیدآورده کودکان خیابان


رییس سازمان بهزیستی کشور در پیامی به مناسبت روز جهانی مبارزه با کار کودکان بر این موضوع تاکید کرد که عوامل پدید آورنده کودک کار و خیابان متعدد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی محمد قادری، رییس سازمان بهزیستی کشور در پیامی به مناسبت روز جهانی مبارزه با کار کودکان بر این موضوع تاکید کرد که عوامل پدید آورنده کودک کار و خیابان متعدد است.

متن این پیام به شرح ذیل است؛ پدیده کار کودک یکی از مشکلات عمده بسیاری از کشورهای جهان محسوب می شود.

کار کودکان نامطلوب ترین چهره فقر است و حذف آن سنگ بنای هدف متعالی عدالت اجتماعی می باشد؛ امروز ترویج ایمان و امید مسئولیتی ملی است که جز در سایه خواست ملت محقق نخواهد شد.

کودکان ایران عزیز و کودکان رنج کشیده کشورهای همجوار و سایر کودکان مهاجر چشم امید به همت والا و سخاوت مردم ایران و اراده راسخ دولت دارند و ما ایمان داریم که وقتی ملّت چیزی را بخواهد، آن چیز حتماً تحقّق پیدا می کند امام خمینی (ره) حذف کار کودکان در خیابان و سایر اشکال زیان آور کار کودکان نیز از این قاعده مستثنا نیست.

همچنانکه سالهاست فعالان اجتماعی و گروه های مردم نهاد سرباز خط مقدم جبهه مبارزه با کار کودک بوده اند؛ اما امروز به دلیل بحران های اخیر در دنیا و منطقه، بیشتر از هر زمانی نیاز به حمایت های مردم و همگرایی مسئولان احس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حمایت از کودکان کار/ عوامل پدیدآورده کودکان خیابان

ضرورت حمایت از کودکان کار/ عوامل پدیدآورده کودکان خیابان