مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 14:202023-06-18اقتصادي

آغاز بهسازی محورهای پُرخطر در استان فارس


دهبرم و بهسازی و روکش آسفالت محور قادرآباد-کره ای-سرچهان،پروژه های مهم استان فارس هستند که عملیات اجرایی آن به تازگی آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، کلنگ زنی پروژه چهار خطه سازی و بهسازی یک محور استان از مهمترین پروژه هایی هستند که مراسم شروع عملیات اجرایی آنها در استان فارس آغاز شده است؛ پروژه هایی که با هدف توسعه زیرساخت های جاده ای استان در دستورکار مسئولان قرار گرفته است.

یکی از این پروژه ها بهسازی و روکش آسفالت محور قادرآباد- کره ای – سرچهان است؛ پروژه ای که گفته می شود 175 هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری، 2 هزار و 730 مترمکعب عملیات ابنیه و بیش از یک میلیون و 452 هزار متر مکعب عملیات آسفالت دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در این باره گفت: 15 کیلومتر از محور قادرآباد – کره ای- سرچهان ( از کیلومتر 7 تا 22 ) بهسازی و روکش می شود.

علیرضا راستیار افزود: به دلیل خرابی های ناشی از تردد و عوامل دیگر، همچنین ضرورت تعریض این محور، تعریض و بهسازی 15 کیلومتر از این محور در دستور کار اداره کل راهداری فارس قرار گرفت و پس از طی مراحل قانونی امروز شاهد کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی این پروژه هستیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس اظهار کرد: مبلغ پیمان این پروژه بیش از 130 میلیارد تومان است ؛ که امیدواریم پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بهسازی محورهای پُرخطر در استان فارس

آغاز بهسازی محورهای پُرخطر در استان فارس