مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 19:352023-06-03اقتصادي

اجمالی/ طرح انتقال آب دریای خزر توسط 2 استان سمنان و مازندران بهره برداری شود


طرح انتقال آب دریای خزر توسط 2 استان سمنان و مازندران بهره برداری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محسن رضایی، معاون اقتصادی رییس جمهور عصر امروز در دومین جلسه کارگروه اقتصادی ، سرمایه گذاری و اشتغال استان سمنان ، با گرامیداشت یاد و خاطر امام خمینی (ره) گفت : مردم ایران از جنبش تنباکو، نهضت مشروطه، جنبش ملی شدن صنعت نفت و در نهایت در 22 بهمن 57 بعد از بیش از صد سال توانستند روی پای خود بایستند و نظام سیاسی متناسب با فرهنگ ایرانی بوجود آید.

وی ادامه داد: بعد از تلاش ها و مجاهدت های بیش از صدسال مردم ایران، سرانجام با رهبری امام نظامی نوین تحت عنوان جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم سالاری دینی پدید آمد که با گذر از طوفان های سهمگین اکنون قدرتمند و آبدیده شده است و ما باید از امنیت و آسایش ایجاد شده استفاده و پیشرفت کنیم.

رضایی با اشاره به افق خوب و رو به پیشرفت استان سمنان گفت: مشکل بزرگ کشور صنعتی نشدن است و سمنان و چند استان دیگر کشور می توانند پیشرو در این حوزه باشند.

وی ادامه داد: صنعتی شدن با کارخانه داری متفاوت است و کارخانه داری مرحله ای از صنعتی شدن است، کما اینکه اکنون تعداد کارخانه های ایران از آلمان بیشتر است اما در صنعتی شدن عقب هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/ طرح انتقال آب دریای خزر توسط 2 استان سمنان و مازندران بهره برداری شود

اجمالی/ طرح انتقال آب دریای خزر توسط 2 استان سمنان و مازندران بهره برداری شود