مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 08:402023-06-11اجتماعي

فاجعه زیست محیطی «پسماند» در مازندران


آلودگی آب و هوا، خشک شدن تالاب ها، رودخانه ها و دریاچه ها، تخلیه ذخایر آبی زیرزمینی، تخریب مراتع و جنگل ها، فرسایش خاک و بیابان زایی، نابودی انواع گونه های گیاهی و جانوری و غیره را به یک طرف و بحران آلودگی محیط زیست با پسماند خانگی و صنعتی از طرف دیگر .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، اینکه حال محیط زیست مازندران خوب نیست از زبان همه متولیان امر و دوستداران محیط زیست بارها شنیده می شود اما قضیه وقتی تلخ تر از زهر خواهد شد که موضع گیری ها در حد برگزاری جلسات مدیریت پسماند و حرف های قشنگ در پستوی بایگانی ها روی کاغذ می ماند.

 شدت تخریب محیط زیست در مازندران به حد نگران کننده ای رسیده است، این روند در طول چند دهه اخیر افزایش بی سابقه ای داشته، به نظر می رسد ادامه این وضعیت، چنان نتایج زیانبار و دیرپایی در ابعاد مختلف به دنبال داشته باشد که حتی جبران آن اگر ممکن شود؛ بسیار پرهزینه و زمان بر خواهد بود.

 به بهانه روز محیط زیست در بررسی وضعیت زیست محیطی شهرستان بابل گفت وگویی داشتیم با متولیان و مسئولان تاثیر گذار در این حوزه تا راهکارهای پیشنهادی آنها را برای حل بحران پسماند داشته باشیم.

  فعالیت 100 واحد صنعتی آب بَر در بابل رییس محیط زیست بابل در این باره با اشاره به فعالیت 100 واحد صنعتی آب بر در این شهرستان گفت: فقط تعداد محد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاجعه زیست محیطی «پسماند» در مازندران

فاجعه زیست محیطی «پسماند» در مازندران