مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 16:502023-06-13بين الملل

لبنان: 89 درصد از اراضی سوریه برای بازگشت آوارگان امن است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «عصام شرف الدین» وزیر امور مهاجران لبنان اعلام کرد که 89 درصد از اراضی سوریه برای بازگشت آوارگان سوری امن شده است.

- وزیر امور مهاجران لبنان اعلام کرد که 89 درصد از اراضی سوریه برای پذیرایی از آوارگان سوری امن شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو،  عصام شرف الدین وزیر امور مهاجران لبنان اعلام کرد که 89 درصد از اراضی سوریه برای بازگشت آوارگان سوری امن شده است.

عصام شرف الدین در اظهاراتی به اسپوتنیک گفت: اطلاعات نشان می دهد که 89 درصد از اراضی سوریه امن شده و آوارگان سوری می توانند به این سرزمین بازگردند.

وی در ادامه اعلام کرد که 90 درصد از شهروندان سوری مقیم لبنان خواهان بازگشت هستند و منتظر ابتکار مناسب از سوی سازمان ملل و تصمیم سیاسی لبنان هستند که بستگی به هماهنگی بین دولت سوریه و امنیت عمومی لبنان و سازمان امور پناهندگان برای خروج امن آوارگان دارد.

پیش از این شرف الدین اعلام کرد که مقدمات سفر هیئت رسمی لبنانی به سوریه برای گفتگو در مورد موضوعات مهمی در حال انجام است که در راس آن پرونده آوارگان سوری قرار دارد.

اخیرا عبدالله بوحبیب وزیر خارجه دولت موقت لبنان اعلام کرد که ادامه سیاست حفظ آوارگان سوری که تعداد آن ها به دو میلیون نفر رسیده است و به طور ویژه در شمال و شرق ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبنان: 89 درصد از اراضی سوریه برای بازگشت آوارگان امن است

لبنان: 89 درصد از اراضی سوریه برای بازگشت آوارگان امن است