مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 18:452023-06-19سياسي

امر به معروف و نهی از منکر با شیوه ویژه انجام شود


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه این دو فریضه الهی باید با شیوه ویژه انجام شود، گفت: بعضی کشورها برای این فریضه وزارتخانه دارند بنابراین وجود وزارت امر به معروف و نهی از منکر هم ضروری است.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه این دو فریضه الهی باید با شیوه ویژه انجام شود، گفت: بعضی کشورها برای این فریضه وزارتخانه دارند بنابراین وجود وزارت امر به معروف و نهی از منکر هم ضروری است.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در همایش دبیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان، با بیان اینکه خداوند، حد و حدودی را برای انسان تعیین کرده است اظهار کرد: کسی که واجبات الهی را ترک کرده و مرتکب محرمات شود در واقع حدود الهی را رعایت نکرده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، آمران به معروف و ناهیان از منکر را حافظان حدود الهی دانست و تصریح کرد: خداوند 6 صفت را برای حافظان حدود الهی تعیین کرده است؛ کسی که می خواهد آمر به معروف و ناهی از منکر باشد باید خودش توبه کننده، اهل اصلاح خود، بنده خوب خدا و شاکر باشد و آنچه که می گوید در جهت کسب رضای خدا باشد و احساساتی عمل نکند و لذا کسانی که در راس ستاد امر به معروف و نهی از منکر هستند باید خودشان این ویژگی ها را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف و نهی از منکر با شیوه ویژه انجام شود

امر به معروف و نهی از منکر با شیوه ویژه انجام شود