مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 16:202023-06-08بين الملل

سرمایه گذاری انگلیس در شرکت های ناقض حقوق بشر در آفریقا


بر اساس گزارش رسانه ها، پول و دارایی انگلیسی ها در شرکت هایی هزینه می شود که بحران تغییرات آب و هوایی را تشدید و حقوق بشر را در مناطق مختلف آفریقا نقض می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، دولت انگلیس به دلیل سرمایه گذاری پول و دارایی شهروندان این کشور در شرکت های سوخت فسیلی در مظان اتهام قرار گرفته است.

دولت انگلیس همچنین متهم است که در بیمارستانی در کنیا که به زندانی کردن بیمارانی که نمی توانند هزینه درمان را پرداخت کنند، سرمایه گذاری کرده است.

لندن در اقدامی دیگر که نقض حقوق بشر محسوب می شود، به سرمایه گذاری در شرکتی در جمهوری دموکراتیک کنگو متهم است که کارگران را در معرض مواد شیمیایی و خطرناک قرار می دهد و زباله های صنعتی تصفیه نشده را تخلیه می کند.

روزنامه انگلیسی گاردین گزارش داد که نمایندگان پارلمان این کشور این سرمایه گذاری ها را در یک جلسه دو ساعته در پارلمان زیر سوال بردند.

آنها از اندرو میچل وزیر توسعه انگلیس انتقاد کردند که کمک های خارجی را در اختیار یک شرکت متعلق به ثروتمندترین مرد آفریقا قرار داده است و این شرکت باعث آسیب جدی به محیط زیست می شود.

ارزش سرمایه گذاری های انجام شده توسط شرکت British International Investment (BII) متعلق به دفتر امور خارجه، مشترک المنافع و توسعه است، به ده ها میلیون پوند می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری انگلیس در شرکت های ناقض حقوق بشر در آفریقا

سرمایه گذاری انگلیس در شرکت های ناقض حقوق بشر در آفریقا