مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 16:002023-06-07بين الملل

رای سفید نخواهیم انداخت/ نباید کار به اینجا کشیده می شد


رییس پارلمان لبنان اعلام کرد که جنبش امل و حزب الله لبنان قرار نیست در جلسه پارلمان برای انتخاب رییس جمهور جدید لبنان، رأی سفید بدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المنار، نبیه بری رییس پارلمان لبنان به شایعاتی که از زمان مشخص شدن موعد جلسه انتخاب رییس جمهور جدید در لبنان در روز 14 ژوئن مطرح شده است، پایان داد و اعلام کرد که جنبش امل و حزب الله رای سفید نخواهند انداخت.

وی تاکید کرد: به سلیمان فرنجیه رأی خواهیم داد؛ ما و هم پیمانانمان به او رأی می دهیم، هیچ کس از ما تاکنون نگفته است که برگه سفید خواهد انداخت؛ بله تا پیش از اینکه فرنجیه را نامزد خود اعلام کنیم، قرار بود رأی سفید بدهیم.

اگر گفت وگویی را که دو بار به آن دعوت کردم می پذیرفتند، کار به اینجا نمی کشید.

میقاتی: حامی رییس جمهور متحد کننده لبنانی ها هستم از سوی دیگر نجیب میقاتی نخست وزیر پیشبرد امور لبنان هم اعلام کرد که از رییس جمهوری حمایت خواهد کرد که بتواند لبنانی ها را دور هم جمع کند و با همه گروههای ارتباط خوبی داشته باشد.

نعیم قاسم: تنها راه حصول به نتیجه برای انتخاب رییس جمهور جدید گفتگو است همزمان شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله هم گفت: گفتگو تنها راه رسیدن به نتیجه در مساله انتخاب رییس جمهور جدید لبنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای سفید نخواهیم انداخت/ نباید کار به اینجا کشیده می شد

رای سفید نخواهیم انداخت/ نباید کار به اینجا کشیده می شد