مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 19:102023-06-14اقتصادي

تخصیص 10 میلیارد اعتبار جهت آبرسانی به گرمه و جاجرم


بجنورد_ استاندار خراسان شمالی از اختصاص 10 میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی به گرمه و جاجرم از چاه های کرنخ، تا شهریور ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد رضا حسین نژاد چهارشنبه در دیدار با مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب اظهار داشت: برای تسریع انجام کارهای باقیمانده مجتمع کلاته یاور، برج و صندل آباد با اعتبار مورد نیاز به مبلغ 30 میلیارد تومان مناقصه برگزار خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه 2 دستگاه تانکر آبرسانی سیار برای استان خریداری شده، افزود: همچنین برای پروژه آبرسانی به شهرهای آشخانه، آوا و قاضی و 17 روستای مسیر از چاه های قره میدان مبلغ 70 میلیارد تومان از طرف شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از محل اعتبارات تنش ابلاغ می شود.

وی بیان داشت: مبلغ 10 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات تنش برای اصلاح 4 کیلومتر آبرسانی به شهرهای گرمه و جاجرم از چاه های کرنخ، تا شهریور ماه اختصاص می یابد.

حسین نژاد خاطر نشان کرد: مبلغ 20 میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی به روستاهایی که در لیست مجتمع روستایی نیستند اختصاص می یابد که از مبلغ فوق 5 میلیارد تومان بابت راز و جرگلان و 15 میلیارد تومان بابت مابقی روستاهای سطح شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم اختصاص خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 10 میلیارد اعتبار جهت آبرسانی به گرمه و جاجرم

تخصیص 10 میلیارد اعتبار جهت آبرسانی به گرمه و جاجرم