مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 20:502023-06-20سياسي

برگزاری نشست ملی منطقه ای برای رفع چالش های تالاب صالحیه


مدیر کل محیط زیست استان البرز، گفت: در تلاش هستیم طی یک نشست ملی و منطقه ای زیر نظر سازمان ملل برای حل مشکل تالاب صالحیه اقدام کنیم، در این راستا بازدید نماینده سازمان ملل انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجید درگی، مدیرکل محیط زیست استان البرز، امروز در حاشیه بازید از تالاب صالحیه که با حضور دستیار دبیرکل سازمان ملل متحد و رییس دفتر توسعه آسیا و اقیانوسیه صورت گرفت، با بیان اینکه موضوع تالاب صالحیه در سطح ملی به عنوان یک چالش ملی مطرح شده است، گفت: طی 2 جلسه اخیری که در خصوص مسئله تولید گرد و غبار تالاب صالحیه برگزار شد، مصوباتی در راستای احیای چالش های تالاب صالحیه نیز مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه سه چالش مهم در تالاب صالحیه مطرح است، اضافه کرد: مسئله شترهای سرگردان، خشک شدن تالاب و گرد و غبار ناشی از جمله آن ها است.

درگی بیان کرد: طی آخرین پیگیری که توسط سازمان حفاظت محیط زیست انجام شد بحث حساس شدن و ورود سازمان ملل متعهد به موضوع حل مشکلات و معضلات تالاب صالحیه به تصویب رسید.

وی ادامه داد: امروز در بازدیدی که با حضور نمایندگان سازمان ملل و مدیران ستادی سازمان حفاظت زیست صورت گرفت مسائل و مشکلات را مشاهد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست ملی منطقه ای برای رفع چالش های تالاب صالحیه

برگزاری نشست ملی منطقه ای برای رفع چالش های تالاب صالحیه