مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 20:412023-06-07اجتماعي

فرماندار دماوند: شهروندان از اتراق در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها اجتناب کنند


رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند در گفت وگو با خبرنگار فارس در دماوند اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی، برای فردا بارش باران همراه با باد و طوفان و احتمال طغیان رودخانه ها پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه کلیه دستگاه های ستاد مدیریت بحران در حالت آماده باش هستند، افزود: از کلیه شهروندان و مسافران درخواست داریم که از اتراق در حاشیه رودخانه های شهرستان دماوند اجتناب کنند.

فرماندار شهرستان دماوند تاکید کرد: همچنین با توجه به پیش بینی این وضعیت، کوهنوردان از صعود به ارتفاعات شهرستان دماوند جهت جلوگیری از حوادث احتمالی خودداری کنند.

تیم های امداد و نجات برای هرگونه حوادث احتمالی آماده هستند سعید طاهری، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند اظهار کرد: تیم های امداد و نجات سیلاب برای هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب دیدگان در پایگاه های امدادی آماده امداد رسانی هستند.

وی افزود: از رانندگان خواهشمندیم برای جلوگیری از حوادث به رعایت قوانین بپردازند و از هرگونه شتاب زدگی به ویژه در مسیرهای کوهستانی پرهیز کنند.

شهروندان از اتراق کردن در حاشیه رودخانه ها جدا خودداری نمایند مصطفی عباسی، مدیر امور منابع آب دماوند نیز اعلام کرد: در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران در استان تهران و احتمال جاری شدن س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار دماوند: شهروندان از اتراق در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها اجتناب کنند

فرماندار دماوند: شهروندان از اتراق در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها اجتناب کنند