مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 20:052023-06-14اقتصادي

جوانان نخبه بوشهری «تا ثریا» راه یافتند


نماینده هلدینگ پیشگامان در استان بوشهر گفت: 14 طرح مبتکرانه جوانان بوشهری با میزان سرمایه گذاری بین یک تا 10 میلیارد تومان به رویداد ملی «تا ثریا» راه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، رویداد ملی تا ثریا عصر امروز با حضور شرکت های دانش بنیان، صاحبان صنایع و سرمایه گذاران کشوری توسط هلدینگ پیشگامان بنیاد تعاون بسیج در بوشهر برگزار شد.

این هلدینگ تاکنون 16 رویداد از سلسله رویدادهای ملی تا ثریا را در سطح کشور در 2 بخش ارائه نیازهای فناورانه اولویت دار و ارائه محصولات فناورانه برگزار کرده است.

  محمدرضا هنرمند نماینده هلدینگ پیشگامان در استان بوشهر در حاشیه این رویداد در گفت وگو با فارس اظهار داشت: تعداد بسیار زیادی طرح فناورانه در این استان توسط شعبه استانی شناسایی شده و بر اساس شاخصه های اقتصادی، وجود بازار، مساله محور بودن و شاخصه های فنی، مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت 14 طرح انتخاب شدند که از این میان، هشت طرح برای ارائه به این رویداد راه یافتند.

  وی افزود: هفت طرح در حوزه صنعت، چهار طرح در حوزه سلامت و درمان، 2 طرح در حوزه صنایع غذایی و یک طرح در حوزه فناوری اطلاعات با میزان سرمایه گذاری بین یک تا 10 میلیارد تومان به ما ارجاع داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان نخبه بوشهری «تا ثریا» راه یافتند

جوانان نخبه بوشهری «تا ثریا» راه یافتند