مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 12:002023-05-30دانش

ایجاد رشته های جدید فناوری های نوین پزشکی در «علوم پزشکی ایران»


رییس دانشکده فناوری های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران از راه اندازی سه رشته بیوتکنولوژی دارویی، مهندسی پزشکی بیوالکتریک و سیستم بیومدیسین در مقطع دکتری تخصصی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر محمد تقی جغتایی در بازدید دکتر عبدالرضا پازوکی رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران از دانشکده فناوری های نوین پزشکی با تشریح دستاوردهای این دانشکده به برخی انتظارات و همچنین درخواست های اعضای هییت علمی دانشکده پرداخت.

رییس دانشکده فناوری های نوین پزشکی با اشاره به چاپ 821 مقاله از سال 2014 تا 2023 از سوی این دانشکده عنوان کرد: پایه های تاسیس این دانشکده در دوره معاونت آموزشی دکتر پازوکی ایجاد شد و هم اکنون در رشته های مهندسی بافت، تصویربرداری مولکولی، نانو فناوری پزشکی، علوم اعصاب و پزشکی مولکولی فعالیت می کند و سه رشته بیوتکنولوژی دارویی، مهندسی پزشکی بیو الکتریک و سیستم بیومدیسین در مقطع دکتری تخصصی (Ph.

D) راه اندازی می شود.

جغتایی با اشاره به جایگاه مقالات دانشکده فناوری های نوین پزشکی که 314 مقاله در جایگاه Q1 و 358 مقاله در جایگاه بین المللی و با (IF) 4.

2 است، گفت: براین اساس (h-index) بهره وری و تأثیرگذاری علمی محققین، دانشکده فناوری های نوین پزشکی از همه دانشکده های دانشگاه بالاتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد رشته های جدید فناوری های نوین پزشکی در «علوم پزشکی ایران»

ایجاد رشته های جدید فناوری های نوین پزشکی در «علوم پزشکی ایران»