مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 21:002023-06-06حوادث

مسدود شدن حساب های هکر میلیونر نفوذی به اکانت تلگرامی گلستانی ها


رییس پلیس فتا استان گلستان از مسدود شدن حساب های هکر کلاهبردار میلیونری که پس از دسترسی به «اکانت» تلگرام شهروندان درخواست وجه می کرد، خبر داد و گفت: - ایسنا/گلستان رییس پلیس فتا استان گلستان از مسدود شدن حساب های هکر کلاهبردار میلیونری که پس از دسترسی به اکانت تلگرام شهروندان درخواست وجه می کرد، خبر داد و گفت: ارقام مالباختگان به آنها عودت داده شد.

سرهنگ سعید تجری شامگاه سه شنبه 16 خرداد ماه 1402 در گفت وگو با خبرنگاران به تشریح جزییات دستگیری هکر میلیونر گلستانی پرداخت و اظهار کرد: پس از شکایت یکی از شهروندان با موضوع هک و نفوذ به حساب تلگرام و دریافت پیام درخواست وجه از سوی احدی ناشناس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان گلستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پلیس پس از بررسی اظهارات شاکی به جزییات بیشتری از نحوه کلاهبرداری هکر رسید و ادامه داد: فرد کلاهبردار با دسترسی به اکانت تلگرام شهروندان مبلغ 50 میلیون ریال از هر یک از مخاطبین درخواست نموده و آنها نیز به واسطه اعتماد و آشنایی که با مالک اکانت داشته اند رقم های درخواستی را به حساب بانکی وی واریز می کردند.

رییس پلیس فتا گلستان مجموع مبلغ دریافتی از مالباختگان توسط این هکر تلگرامی را 800 میلیون ریال برشمرد و خاطرنشان کرد: پس از روشن شدن موضوع، پلیس ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدود شدن حساب های هکر میلیونر نفوذی به اکانت تلگرامی گلستانی ها

مسدود شدن حساب های هکر میلیونر نفوذی به اکانت تلگرامی گلستانی ها