مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-14اجتماعي

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در آذربایجان شرقی


رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به صدور هشدار نارنجی در استان، گفت: طی امروز و فردا بارش های رگباری به خصوص در منطقه ی ارسباران پیش بینی می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به صدور هشدار نارنجی در استان، گفت: طی امروز و فردا بارش های رگباری به خصوص در منطقه ی ارسباران پیش بینی می شود.

محمد امیدفر در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان، اظهار کرد: آخرین اطلاعات و نقشه های هواشناسی نشان دهنده ی تشدید بارش های رگباری در مناطق ارسباران، خداآفرین و کلیبر طی ساعاتی از امروز و فردا است.

وی ادامه داد: طی ساعات بعد از ظهر این بارش ها موجب آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها به خصوص در مناطق کلیبر و خداآفرین می شود.

امیدفر افزود: بارش ها در تبریز نیز به صورت پراکنده پیش بینی می شود و از روز جمعه نیز سامانه ی بارشی ضعیف تری وارد استان می شود.

وی در خصوص دمای تبریز طی 24 ساعت گذشته، خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته، بیشینه و کمینه دمای تبریز به ترتیب 33 و 20 درجه بالای صفر بوده و دمای فعلی نیز 30 درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته یک درجه کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در آذربایجان شرقی

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در آذربایجان شرقی