مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 13:402023-05-28فرهنگي

گنبدکاووس میزان همایش بزرگ «مهرواره فرهنگی قرآنی شمیم علوی»


مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از میزبانی شهرستان گنبدکاووس برای برگزاری همایش بزرگ «مهرواره فرهنگی قرآنی شمیم علوی» خبر داد.

- گنبدکاووس میزان همایش بزرگ مهرواره فرهنگی قرآنی شمیم علوی ایسنا/گلستان مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از میزبانی شهرستان گنبدکاووس برای برگزاری همایش بزرگ مهرواره فرهنگی قرآنی شمیم علوی خبر داد.

محمود غریب آبادی ظهر امروز یک شنبه 7 خرداد ماه 1402 در گفت وگو با ایسنا بر اهمیت برگزاری همایش ها و برنامه های قرآنی به اشکال مختلف در کنار دیگر فعالیت های فرهنگی، معنوی و هنری تأکید و اظهار کرد: مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان همه ساله ویژه برنامه هایی را با محوریت قرآن کریم به طرق مختلف و در شهرستان های استان برگزار می کند که از نظر کیفی بسیار بالا هستند و برگزاری اینگونه فعالیت ها سبب می شود تا غرب جامعه ما را از فرهنگ دینی دور نکند و جوانان ما به بطلان و بی راهه کشیده نشود.

وی با اشاره به اینکه در راستای تحقق اهداف معنوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همایش بزرگ مهرواره فرهنگی قرآنی شمیم علوی به میزبانی شهرستان گنبدکاووس برگزار می شود، ادامه داد: همایش مذکور ساعت 17 دوشنبه 8 خرداد ماه 1402 به مناسبت دهه کرامت در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنبدکاووس میزان همایش بزرگ «مهرواره فرهنگی قرآنی شمیم علوی»

گنبدکاووس میزان همایش بزرگ «مهرواره فرهنگی قرآنی شمیم علوی»