مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 15:552023-06-12سياسي

ناوگروه 86 حامل پیام «صلح ودوستی» ملت ایران در جهان بوده است


فرمانده ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ناوگروه 86 حامل پیام صلح و دوستی ملت ایران به جهانیان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر دریادار فرهاد فتاحی بعدازظهر دوشنبه در حاشیه مراسم استقبال در زادگاه خود در روستای امیرده بندپی شرقی با اشاره به قابلیت های ناوشکن ایرانی دنا گفت: این ناوگره حامل پیام صلح و دوستی مردم ایران به جهانیان بوده است.

وی اقدام ناوگروه در پیمایش دور جهان با ناوشکن تمام ایرانی دنیا را حامل پیام های ارزشمندی برای جهان دانست و گفت: وقتی یک ناو تجاری وارد کشوری شود، بازتاب چندانی ندارد اما وقتی با یک ناوشکن تمام ایرانی، تمام جهان پیمایش می شود، ارزشمند است.

وی با اظهار اینکه این ناوشکن قابلیت رزم زیرسطحی، سطحی و هوایی دارد، گفت: پیام این ناوگروه پیام صلح و دوستی ملت ایران به جهان بوده است.

امیرفتاحی افزود: با ناوشکن تمام ایرانی توانستیم دریاهایی را پیمایش کنیم که هر کشور توانایی حضور در آن را ندارد و توانستیم مسافت 65 هزار کیلومتری را بدون اینکه به هیچ کشوری وابسته باشیم، پیمایش کردیم و ناوگروه خوداتکا بودیم.

امیردریاداردوم فرهاد فتاحی امیردهی، حجت الاسلام علی ابراهیم نژاد، سید علی میر حسین زاده و معین نجف زاده به همراه جوانان 29 استان ایران با میانگین سنی 30 سال مسیر 65 هزار کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوگروه 86 حامل پیام «صلح ودوستی» ملت ایران در جهان بوده است

ناوگروه 86 حامل پیام «صلح ودوستی» ملت ایران در جهان بوده است