مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 10:152023-05-28اقتصادي

حمایت از 1000 بیمار خاص و صعب العلاج در استان سمنان


مدیر کل کمیته امداد استان سمنان از پرداخت 6 هزار نسخه درمانی در دهه کرامت با اعتبار یک میلیاردو 800 میلیون تومان خبر داد.

- محمد حسین ذوالفقاری از پرداخت 6 هزار نسخه درمانی در دهه کرامت با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون تومان خبر داد و اظهار کرد: یکی از خدمات مهم این نهاد مدد به حیات و حفظ سلامت مددجویان تحت حمایت است.

وی با بیان اینکه از مجموع 6 هزار نسخه درمانی 4 هزار نسخه مربوط به بیماران خاص و صعب العلاج بوده است، ادامه داد: سلامت مددجویان با بهره گیری از پزشکان و متخصصان پایش می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: بیش از 1000 بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان از خدمات حمایتی و درمانی این نهاد بهره مند می شوند که بیش از پیش برای کمک به درمان بیماران تحت حمایت نیازمند همیاری خیرین در استان هستیم.

ذوالفقاری به برقراری بیمه تأمین اجتماعی زنان سرپرست خانوار با اولویت خانوارهای دارای بیماران خاص و صعب العلاج اشاره و خاطرنشان کرد: تعهد با مراکز درمانی از قبیل بیمارستان، داروخانه، مرکز آم آر آی، تجهیزات پزشکی جهت تقبل هزینه های درمانی از دیگر گام های این نهاد برای رفاه حال بیماران است.

وی به برگزاری اردوی جهادی الکفیل(دندانپزشکی)، با حضور 150 نفر از متخصصان و دندانپزشکان در سال گذشته اشاره و تصریح کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از 1000 بیمار خاص و صعب العلاج در استان سمنان

حمایت از 1000 بیمار خاص و صعب العلاج در استان سمنان