مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 13:052023-06-06حوادث

کشف 2500 کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق در همدان


مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از کشف2 هزار و 500 کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق در همدان خبر داد.

- مرضیه یونسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از به دام افتادن قاچاقچی کود شیمیایی در همدان خبر داد و اظهار کرد: در این بین 2هزار و500کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق کشف شد.

وی بیان کرد: پس از بازرسی از یک دستگاه خودرو، 2هزار و500کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال کشف  شد که یک متهم بازداشت و خودرو حامل کودهای شیمیایی قاچاق توقیف و تحویل سازمان جهاد کشاورزی همدان شد.

  مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان یادآور شد: فرماندهی پاسگاه انتظامی شهرستان قهاوند در همین خصوص پرونده ای را تشکیل و به منظور رسیدگی به تعزیرات حکومتی همدان ارسال کرد.

وی در ادامه از محکومیت 2 میلیارد و 500 میلیون ریالی یک متهم در خصوص عرضه خارج از شبکه آرد در رزن خبر داد و افزود: پرونده تخلف عرضه خارج از شبکه 57 کیسه آرد در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی رسیدگی شد که شعبه بعد از احضار متهم و تحقیق لازم تخلف را محرز و متخلف را به پرداخت جزای نقدی و عرضه آرد به شبکه رسمی محکوم کرد.

یونسی خاطرنشان کرد: متهم آردهای دولتی را به منظور تولید رشته در کارگاه شخصی خود خریداری کرده بود که بازرسان صمت این گزارش را تهیه و به منظور رسیدگی به اداره تعزیرات رزن ارسال کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2500 کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق در همدان

کشف 2500 کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق در همدان