مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 16:202023-06-06سياسي

ضرورت توجه شهرداری ها و دستگاه قضا به ایمنی ساختمان ها


شهرداری ها، پدافند غیرعامل و دستگاه قضا نسبت به این موضوع بی توجه نباشند چراکه ممکن است خسارت های جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد مخلص الائمه بعد از ظهر سه شنبه در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مرکزی اظهار کرد: مانور کوکبیه نتایج خوب و امید بخشی داشت و از 600 عوامل فعال و 200 اکیپ عملیاتی این مانور تشکر و قدردانی می کنیم.

وی افزود: علاوه بر تمرین و آموزش و هماهنگی؛ شناسایی نقاط ضعف از اهداف اصلی قلمداد می شود که باید برای اقدامات بعدی یا اقدامات واقعی مورد توجه باشد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: در کار تیمی ضعف هایی در مجموعه دستگاه های اجرایی وجود دارد، تلاش شده در چند کار تیمی مدیران نتایج این کار تیمی را مشاهده کنند تا در عملیات های مرتبط از این مشاهدات استفاده شود.

مخلص الائمه اضافه کرد: فرمانداران بدون فوت وقت جلسات مدیریت بحران شهرستان ها را برگزار و هماهنگی با مدیرکل مدیریت بحران استانداری داشته باشند.

وی در خصوص ساختمان های غیرایمن گفت: شهرداری ها، پدافند غیرعامل و دستگاه قضایی نسبت به این موضوع بی توجه نباشند چراکه ممکن است خسارت های جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه شهرداری ها و دستگاه قضا به ایمنی ساختمان ها

ضرورت توجه شهرداری ها و دستگاه قضا به ایمنی ساختمان ها