مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 21:002023-06-06سياسي

مدیران منفعل و بی تفاوت جایی در دولت مردمی ندارند


مدیران خسته و بی تفاوت جایگاهی در دولت مردمی سیزدهم ندارند و ما نیازمند حضور میدانی و شبانه روزی مدیران در صحنه خدمت رسانی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام محمدی عصر سه شنبه در نشست اعضای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مشگین شهر اظهار کرد: دولت آیت الله رییسی در مظلومیت کامل رسانه ای قرار گرفته و به رغم کارهای متعدد انجام شده، انعکاس آن با نقص و کوتاهی روبه رو است.

وی این مظلومیت را عدم بیان عملکردها و انتشار آن از سوی رسانه ها اعلام کرد و گفت: فقط جنگ ناجوانمردانه نرم افزاری در پیش است و بنگاه های رسانه ای دشمن و برخی داخلی ها سعی می کنند تا پیشرفت های کشور در دولت سیزدهم آشکار و نمایان نشود.

سرپرست فرمانداری مشگین شهر ضرورت اتحاد و همدلی را با بهره گیری از ظرفیت های موجود برای به نتیجه رسیدن بسیاری از کارها یادآور شد و تصریح کرد: ما پیگیر پروژه های مختلف و مؤثر در مسیر ارائه خدمات مطلوب تر به مردم خواهیم بود تا هر چه سریع تر این پروژه ها در دولت سیزدهم به نتیجه برسد.

محمدی افزود: برخی چهره ها و معاندان نظام تلاش می کنند در مقابل نظام جمهوری اسلامی و حرکت دولت مردمی سنگ اندازی کنند که با حضور آگاهانه و به موقع مردم و تبعیت از ولایت امر امیدواریم این دسیسه ها و توطئه ها خنثی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران منفعل و بی تفاوت جایی در دولت مردمی ندارند

مدیران منفعل و بی تفاوت جایی در دولت مردمی ندارند