مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 09:052023-05-30پزشكي

درمان دردهای مفصلی با روش کششی دستگاه ریکاوری


گروهی از محققان کشور دستگاهی برای ریکاوری دردهای کمر و زانو به تولید رساندند که کارآزمایی های بالینی آن حکایت از اثربخشی این روش در درمان بیماران داشته است.

- گروهی از محققان کشور دستگاهی برای ریکاوری دردهای کمر و زانو به تولید رساندند که کارآزمایی های بالینی آن حکایت از اثربخشی این روش در درمان بیماران داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دستگاه ریکاوری زانو و کمر از دستاوردهای جدید محققان کشور در صنعت پزشکی، ورزشی و توانبخشی است که با کاهش تنش های عضلانی با تسهیل کردن جریان خون رسانی به اندام حیاتی، تاثیر مستقیم بر بهبود وضعیت اندام آسیب دیده دارد.

این بهبود از طریق هایپوکسی و ایسکمی بافت های پایین تنه و میان تنه صورت می گیرد.

در این دستگاه بدن فرد در حالت شناور قرار می گیرد و این امر باعث کاهش فشار از روی ستون مهره ها شده، ضمن آنکه به تغذیه سلولی بافت های آسیب دیده کمک می کند.

این دستگاه به صورت الکترومکانیکی طراحی و ساخته شده و اثربخشی آن از طریق اجرای کارآزمایی های بالینی افراد در سنین 15 تا 85 سال اجرایی شده و اثرات قابل توجهی بر بهبود درمان آنها داشته است.

رؤیا توکلی از محققان این طرح در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که این طرح از سوی تیم تحقیقاتی به سرپرستی علی پرویزی اجرایی شده است، گفت: این تیم بر اساس روش ابداعی، دستگاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان دردهای مفصلی با روش کششی دستگاه ریکاوری

درمان دردهای مفصلی با روش کششی دستگاه ریکاوری