مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 08:452023-06-17سياسي

هیچ کشوری مانند ایران در مقابل دشمنان ایستاده و مقاوم نیست


معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با بیان اینکه یاد وخاطرات شهدا باید ثبت و برای نسل جوان بازگو شود، افزود: سبک زندگی شهدا سبکی ارزشمند و الگویی برای زندگی درست و الهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، چهاردهمین یادواره شهدای ترور و شهدای منطقه دالخانی این شهرستان با حضور سردار ضیاءالدین حزنی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه و حضور پرشور مردم شهید پرور در یادمان شهدای جنگل دالخانی رامسر برگزار شد.

سردار حزنی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: مقام شهدا در انقلاب اسلامی ایران و اثر مجاهدت و ایثار رزمندگان در تاریخ قطعا ماندگار است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با بیان اینکه  یاد وخاطرات شهدا باید ثبت و برای نسل جوان بازگو شود، افزود: سبک زندگی شهدا سبکی ارزشمند و الگویی برای زندگی درست و الهی است.

سردار حزنی درادامه با اشاره به اینکه 42 سال از جنگ تحمیلی ودفاع مقدس می گذرد و دشمنان ما که عراق فقط پیشانی آن بود و کشور هایی همچون آمریکا و اسراییل، شوروی و اکثر دولت ها که فقط سوریه جز آنان نبود در این جنگ مشارکت داشتند، خاطرنشان کرد: در طول جنگ تحمیلی، مقاومت و جنگ در جنگل نیز برای همه شناسانده شد و مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کشوری مانند ایران در مقابل دشمنان ایستاده و مقاوم نیست

هیچ کشوری مانند ایران در مقابل دشمنان ایستاده و مقاوم نیست