مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 22:402023-06-15سياسي

ظرفیت های شهرستان دیلم در عرصه کشاورزی احصا شود


جهاد کشاورزی شهرستان دیلم برنامه ریزی مدونی در راستای رسیدن به اهداف این عرصه متناسب با ظرفیت ها انجام داده و پتانسیل ها و ظرفیت های شهرستان را احصاء کند.

- بوشهر- سرپرست فرمانداری دیلم گفت: جهاد کشاورزی شهرستان دیلم برنامه ریزی مدونی در راستای رسیدن به اهداف این عرصه متناسب با ظرفیت ها انجام داده و پتانسیل ها و ظرفیت های شهرستان را احصاء کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسدی پنج شنبه شب در نشست هم اندیشی با مدیریت و کارکنان جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، امور عشایری و دامپزشکی شهرستان دیلم به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ضمن تبریک این هفته و قدردانی از تلاش های مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان دیلم اظهار داشت: مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان دیلم به عنوان مغز متفکر در عرصه کشاورزی باید برنامه ریزی مدونی را در راستای رسیدن به اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت این عرصه متناسب با ظرفیت های شهرستان انجام داده و پتانسیل ها و ظرفیت های شهرستان در حوزه کشاورزی را احصاء کند.

سرپرست فرمانداری دیلم با اشاره به اهمیت فعالیت های جهاد کشاورزی و نقش آن در امرار معاش مردم منطقه و همچنین نقش حیاتی مجموعه جهاد در تأمین امنیت غذایی شهرستان بر برنامه ریزی در جهت ارتقا فعالیت های این عرصه تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های شهرستان دیلم در عرصه کشاورزی احصا شود

ظرفیت های شهرستان دیلم در عرصه کشاورزی احصا شود