مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 10:152023-06-06ورزشي

توقف «شورای عالی ورزش» در ایستگاه صدور حکم/ چرخ ها پنچر است!


«شورای عالی ورزش» که بعد از سال ها رکود و ایستایی مجددا مورد توجه قرار گرفت در حالی دوره جدید حیاتش را سپری می کند که جز «صدور حکم» فعالیتی پیرامون آن انجام نشده است.

- شورای عالی ورزش که بعد از سال ها رکود و ایستایی مجددا مورد توجه قرار گرفت در حالی دوره جدید حیاتش را سپری می کند که جز صدور حکم فعالیتی پیرامون آن انجام نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شورای عالی ورزش از تشکیلات قدیمی ورزش به حساب می آید که با وجود گستردگی و تاثیرگذاری فعالیتها و تصمیماتش سال ها در رکود و تعطیلی بی دلیل به سر برد تا اینکه همزمان با با طرح و تصویب و ابلاغ قانون اهداف، وظایف واختیارات وزارت ورزش مجدد مورد توجه قرار گرفت تا با احیا، جایگاه گذشته خود را بازیابد.

قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان 16 شهریورماه سال 1399 تصویب و 10 مهرماه همان سال هم ابلاغ شد.

در ماده پنجم این قانون به شورای عالی ورزش اشاره شده است و اینکه این شورا در راستای تسهیل و تحقق اهداف وزارت ورزش آغاز به کار کند.

اتخاذ سیاست های توسعه تربیت بدنی و ورزش متناسب با سند آمایش سرزمینی کشور در چهارچوب قانون و هماهنگ سازی فعالیت های تربیت بدنی و ورزش کشور و رفع چالش ها و موانع توسعه ورزش در چهارچوب قانون دو وطیفه عمده ای است که در قانون مذکور برای شورای عالی ورزش در نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف «شورای عالی ورزش» در ایستگاه صدور حکم/ چرخ ها پنچر است!

توقف «شورای عالی ورزش» در ایستگاه صدور حکم/ چرخ ها پنچر است!