مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 13:102023-06-06اجتماعي

انباشت ضایعات سفال و سرامیک در حاشیه «رودخانه قوری چای»


ترک فعل برخی دستگاه ها و تسامح آنان، موجب شکل گیری جرائم زیست محیطی شده و انباشت ضایعات سفال و سرامیک در حاشیه «رودخانه قوری چای» شده است.

- همدان- رییس دادگاه عمومی بخش لالجین گفت: ترک فعل برخی دستگاه ها و تسامح آنان، موجب شکل گیری جرائم زیست محیطی شده و انباشت ضایعات سفال و سرامیک در حاشیه رودخانه قوری چای شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید وحید سپهر سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات حقوقی و قضایی در بخش لالجین که با حضور معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان برگزار شد؛ تصریح کرد: یکی از مشکلات خاص شهر لالجین تخریب محیط زیست و آلودگی حاشیه رودخانه ها از طریق تخلیه پسماندهای صنعتی، ضایعات سفال و سرامیک و نیز نخاله های ساختمانی است که این اقدام افراد متخلف و سود جو در تخریب چهره محیط زیست به نحوی بود که ماه های متمادی باید زمان صرف پاکسازی محیط شود.

وی ادامه داد: دستگاه های مسئول به تکالیف و وظایف قانونی خویش در این حوزه عمل نکرده اند و ترک فعل برخی دستگاه ها و تسامح آنان، موجب شکل گیری جرایم زیست محیطی شده و انباشت ضایعات سفال و سرامیک در حاشیه رودخانه قوری چای علاوه بر ایجاد جلوه های نامناسب، تهدیدی جدی برای طبیعت و سلامت شهروندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انباشت ضایعات سفال و سرامیک در حاشیه «رودخانه قوری چای»

انباشت ضایعات سفال و سرامیک در حاشیه «رودخانه قوری چای»