مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 12:352023-06-14ورزشي

بازگشایی استخر صولتی بهار بعد از 2 سال


استخر شهرستان بهار بعد از دو سال تعطیلی، بازگشایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، استخر رنجبرصولتی شهرستان بهار که پس از دو سال تعطیلی، مورد بازسازی و تعمیر قرار گرفته بود، از ظهر امروز بازگشایی و در اختیار مردم این شهرستان قرار گرفت.

در مراسم بازگشایی مجدد این استخر، فتح الله توسلی نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و مجتبی فیض اللهی فرماندار بهار حضور داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان در حاشیه این برنامه به خبرنگار فارس گفت: از اواخر سال 1400 و اوایل سال 1401 و بعد از پشت سر گذاشتن روزهای سخت کرونا، استخرها کم کم در کشور بازگشایی شدند و امسال در خیلی از استان ها تلاش بر این است تا استخرهای نیمه تمام و از مدار خارج شده دوباره به چرخه فعالیت بازگردند تا مردم همچون سال های قبل از کرونا از ورزش مهیج شنا لذت ببرند.

وی عنوان کرد: در همدان این رویه امسال شتاب بالایی گرفته و دستگاه ورزش استان از ابتدای امسال تلاش کرده که استخرهای نیمه تعطیل، مخروبه یا از مدار خارج شده را به چرخه فعالیت مجدد بازگرداند.

حقیقی با بیان اینکه در حال حاضر دو استخر کوثر و الوند همدان فرسوده و برای بازسازی و بهره برداری مجدد نیازمند تامین اعتبار هستند، تصریح کرد: از ابتدای امسال وعده دادیم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی استخر صولتی بهار بعد از 2 سال

بازگشایی استخر صولتی بهار بعد از 2 سال