مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 08:502023-06-11اقتصادي

پایان خرداد ماه آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی است


مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: مؤدیان مالیاتی هر چه سریع تر نسبت به تکمیل فرم تبصره 100 در صورت پذیرش و همچنین ارائه اظهارنامه اقدام کنند زیرا با توجه اینکه خرداد ماه آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه است بار ترافیکی سامانه بیشتر خواهد شد و ممکن است که مؤدیان با مشکل مواجه شوند.

- ایسنا/قزوین مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: مؤدیان مالیاتی هر چه سریع تر نسبت به تکمیل فرم تبصره 100 در صورت پذیرش و همچنین ارائه اظهارنامه اقدام کنند زیرا با توجه اینکه خرداد ماه آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه است بار ترافیکی سامانه بیشتر خواهد شد و ممکن است که مؤدیان با مشکل مواجه شوند.

عزیزالله عباسپور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سازمان امور مالیاتی بر اساس تبصره 100 قانون مالیات مستقیم و یا از طریق اظهارنامه از مؤدیان مالیات اخذ می کند.

وی افزود: یکی از روش هایی که اخیرا سازمان امور مالیاتی انجام می دهد بر اساس مستندات دستگاه های فروش، سامانه های معاملات فصلی ماده 169 و پرونده های مالیاتی که سوابق دارند، است؛ بدین ترتیب میزان فروش مؤدیان را محاسبه کرده و با استفاده از آن فرم تبصره 100 را برای مؤدیان در سامانه my.

tax.

gov.

ir بارگذاری می کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین عنوان کرد: مالیات فرم تبصره 100 به صورت توافقی است و مؤدیانی که میزان فروش آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان خرداد ماه آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی است

پایان خرداد ماه آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی است