مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 13:002023-06-06سياسي

از منطقه آزاد مهران چه خبر؟


مدیر اجرایی منطقه آزاد مهران از آغاز فاز اول این منطقه در صورت انجام زیرساخت های لازم خبر داد و نماینده ایلام در مجلس نیز تاکید کرد امیدواریم مشکلات منطقه ویژه اقتصادی مهران گریبان گیر منطقه آزاد نشود.

- نورالدین رحیمی امروز سه شنبه 16 خرداد، در جلسه شورای برنامه ریزی استان اظهار کرد: توسعه زیرساخت های منطقه آزاد مهران و سرمایه گذاری در این منطقه در دستور کار قرار دارد و فاز اول منطقه آزاد مهران در صورت انجام زیرساخت های لازم کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه با ایجاد زیرساخت های لازم و تملک اراضی زمینه حضور سرمایه گذاران نیز در این منطقه فراهم خواهد شد، تصریح کرد: رایزنی با چندین شرکت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در منطقه آزاد مهران صورت گرفته و به نتایج خوبی رسیده ایم.

مدیر اجرایی منطقه آزاد مهران با تاکید بر اینکه وسعت منطقه آزاد مهران 7000 هکتار است و تمام مطالعات برای اجرایی شدن آن انجام شده و در آینده قطب اقتصادی استان خواهد شد، تصریح کرد: موقعیت مرز مهران برای فعالیت های اقتصادی، گردشگری، اربعین بسیار حائز اهمیت است ولی تحقق این امر به تخصیص اعتبار و توسعه زیرساخت های آن نیاز دارد.

دکتر سارا فلاحی ، نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با بیان اینکه گشایش منطقه آزاد مهران از مهمترین مطالبات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از منطقه آزاد مهران چه خبر؟

از منطقه آزاد مهران چه خبر؟