مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 08:452023-06-19پزشكي

بازنگری در تعهدات دانش آموختگان کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی


رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت از بازنگری در تعهدات دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد در گروه علوم پزشکی خبر داد و گفت: تصمیمات جدید متناسب با رشته ها اعلام می شود.

- دکتر سعید چنگیزی آشتیانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تصمیم بر بازنگری در تعهدات دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد در گروه علوم پزشکی؛ گفت: تصمیمات جدید برای تعهدات در مقطع کارشناسی ارشد متناسب با رشته ها و با هماهنگی سایر معاونت های وزارت بهداشت اعلام می شود.

وی افزود: بخشی از دانش آموختگان رشته های علوم پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد در چهار رشته پرستاری ، مامایی ، هوشبری و اتاق عمل هستند که باید تعهدات قانونی خود را پس از فارغ التحصیلی بگذرانند و در نهایت گواهی پایان تعهدات را بگیرند اما سایر رشته های مقطع کارشناسی ارشد که حجم زیادی از فارغ التحصیلان را تشکیل می دهد هم باید در انتظار جایابی برای گذراندن تعهدات قانونی بمانند.

رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت یادآور شد: در همین زمینه به این نتیجه رسیده ایم که با توجه به حجم بالای دانش آموختگان با دبیرخانه های آموزشی وزارت بهداشت تصمیماتی اتخاذ کنیم که درباره تعهدات قانونی بازنگری صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری در تعهدات دانش آموختگان کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی

بازنگری در تعهدات دانش آموختگان کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی