مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 09:202023-06-09اقتصادي

تعرفه گذاری بر برداشت آب از خلیج فارس ضروری است


همانطور که بر نام خلیج فارس تعصب داریم باید بر خود خلیج فارس نیز تعصب داشته باشیم از این رو با توجه به مزیت استان در برداشت آب، - ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: همانطور که بر نام خلیج فارس تعصب داریم باید بر خود خلیج فارس نیز تعصب داشته باشیم از این رو با توجه به مزیت استان در برداشت آب، شیرین سازی و انتقال آن به سایر استان های کشور و پسابی که وارد دریا می شود باید تعرفه ای برای این آب نیز لحاظ شود.

مهدی دوستی صبح امروز (19 خردادماه) در خصوص سفر رییس سازمان محیط زیست کشور به بندرعباس، اظهار کرد: پالایشگاه ستاره خلیج فارس به دلیل تولید بنزین و گازوییل با کیفیت، دارای اهمیت بالایی است چرا که سوخت تولیدی آن به عنوان سوختی پاک در همه جای کشور توزیع می شود و به محیط زیست از این حیث کمک می کند.

وی با اشاره به ظرفیت های زیست محیطی هرمزگان، تاکیدکرد: هرمزگان با اقلیم خاصی که دارد یکی از بزرگترین ژئوپارک های بزرگ دنیا است و از این حیث باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، تاکیدکرد: اگر به دنبال توسعه هستیم باید ارتباط انسان با توسعه و همچنین رابطه محیط زیست با توسعه را مشخص کنیم تا خود را به مولفه های محیط زیستی پایدار برسانیم البته هماهنگ سازی این مسئله کار دشواری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه گذاری بر برداشت آب از خلیج فارس ضروری است

تعرفه گذاری بر برداشت آب از خلیج فارس ضروری است