مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 13:002023-06-20اقتصادي

نظارت بر واحدهای اقامتی و گردشگری کردستان تشدید می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان گفت: با هدف کیفی سازی خدمات به مسافران و گردشگران، نظارت و بازرسی بر واحدهای اقامتی و پذیرایی استان در ایام تابستان تشدید می شود.

- منصور مهرزاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: افزایش بازدیدها و تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری استان با هدف اجرای کامل پروتکل های بهداشتی، ارتقاء کیفیت خدمات گردشگری و فراهم آوردن زمینه سفری ایمن برای مسافران و گردشگران ورودی به استان به صورت مستمر در ایام تعطیلات تابستان انجام خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان خواستار دقت و مشارکت هر چه بیشتر ادارات در سطح شهرستان ها در امر نظارت بر تاسیسات گردشگری شد و افزود: رشد بازدید از جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی کردستان و افزایش اقامت در مراکز گردشگری استان با همکاری و هم افزایی تمامی ادارات عضو ستاد اجرایی خدمات سفر، ایجاد زیرساخت ها و تبلیغ و معرفی جاذبه ها حاصل شده و ضروری است با آموزش و فرهنگ سازی، نظارت بر فعالیت تاسیسات گردشگری و بازاریابی و تبلیغات وسیع، زمینه های افزایش ماندگاری مسافران فراهم شود.

وی عنوان کرد: کیفیت بخشی خدمات ارائه شده به ویژه از سوی تاسیسات گردشگری استان اعم از هتل ها، هتل آپارتمان ها، اقامتگاه های بوم گردی و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر واحدهای اقامتی و گردشگری کردستان تشدید می شود

نظارت بر واحدهای اقامتی و گردشگری کردستان تشدید می شود