مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 19:512023-06-20سياسي

انتظار 3 ماهه کارگران فضای سبز شهرقدس برای دریافت حقوق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، جمعی از کارگران فضای سبز و خدمات شهری شهرداری قدس نسبت به پرداخت نشدن به موقع حقوق و مطالباتشان گلایه مند بوده و خواستار رسیدگی به  مطالبات و حقوق پایمال شده خود توسط مسؤولان هستند.

   همچنین تبدیل وضعیت استخدامی، عدم ثبات و امنیت کاری و مشکلات بیمه ای از دیگر دغدغه هایی است که نیروهای شرکتی به دنبال تامین آن هستند.

مستاجریم و سه ماه حقوق نگرفتیم  یکی از کارگران فضای سبز منطقه یک شهرداری شهرقدس در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: حقوق ماهانه ما طبق استانداردهای وزارت کار پرداخت نمی شود و سه ماه است که حقوق، عیدی و اضافه کار دریافت نکرده ایم و خانواده هایمان نیز از این وضعیت ناراحت هستند و با گذشت 7 سال سابقه کاری بلاتکلیف مانده ایم.

  کارگر دیگر ادامه داد: روزهای تعطیل سرکار هستیم و جمعه ها هم استراحت نداریم و ایام محرم و عید هم مشغول به کار هستیم اما حق و حقوقمان کم است و بیش از 3 ماه است که حقوق نگرفته ایم و پیش از این نیز حقوق ها را با تاخیر پرداخت می کردند.

کارگر دیگر فضای سبز از کرایه خانه عقب مانده و مشکلات مستاجری و حقوق پرداخت نشده گلایه کرد و افزود: 12 سال سابقه کار دارم اما مطالبات ما به موقع پرداخت نمی شود و با این وضعیت اقتصادی نمی توانیم نیازهای ضروری خانواده را تامین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار 3 ماهه کارگران فضای سبز شهرقدس برای دریافت حقوق

انتظار 3 ماهه کارگران فضای سبز شهرقدس برای دریافت حقوق