مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-12بين الملل

مسکو: 250 نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند


وزارت دفاع روسیه ضمن اشاره به دفع 3 حمله نظامیان اوکراینی در جنوب دونتسک، گفت که ارتش این کشور با سلاح های دوربرد به محل استقرار نیروهای ذخیره کی یف حمله کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با گذشت 474 روز از آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در منطقه دونباس، وزارت دفاع این کشور آمار جدیدی از تلفات و خسارات نیروهای اوکراینی طی بیست وچهار ساعت گذشته ارائه کرد.

این وزارتخانه در بیانیه ای گفت: نیروهای ما 3 حمله ارتش اوکراین در جنوب دونتسک را دفع کردند که در آن 120 سرباز اوکراینی کشته شدند .

دولت روسیه در تاریخ 24 فوریه 2022 بعد از اعلام به رسمیت شناختن جمهوری های خودخوانده دونتسک و لوهانسک در شرق اوکراین، دستور آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در منطقه دونباس با هدف حفاظت از مردم این منطقه و همچنین پاکسازی دولت نئونازی کی یف را صادر کرد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وزارت دفاع روسیه در این بیانیه توضیح داد: نیروهای اوکراینی طی بیست وچهار ساعت گذشته نیز به تلاش برای آغاز عملیات تهاجمی در جنوب محور دونتسک ادامه دادند .

این وزارتخانه با بیان اینکه نیروهای مسلح روسیه با سلاح های دوربرد به محل استقرار نیروهای ذخیره ارتش اوکراین حمله کردند، افزود: حدود 250 سرباز اوکراینی طی روز گذشته در محورهای زاپروژیا و جنوب دونتسک کشته و 5 تانک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: 250 نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند

مسکو: 250 نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند