مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 21:252023-06-01سياسي

کاسب بدهکار پیشوایی ممنوع الخروج شد/طلبکاران نماینده معرفی کنند


فعلاً کاسب بدهکار پیشوایی از کشور ممنوع الخروج شده تا تضمینی باشد که همیشه در دسترس برای پیگیری امور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی القاصی مهر بعد از ظهر پنجشنبه در جمع تعدادی از مال باختگان کاسب ورشکسته پیشوایی اظهار کرد: فرد بدهکار با طلبکاران مذاکراتی انجام داده و تمایل دارد که مطالبات تمامی افراد را پرداخت کند.

وی گفت: با توجه به اینکه این فرد اظهار داشته که تمامی مطالبات مردم را پرداخت خواهد کرد، تا کنون پرونده ای برای وی تشکیل نشده و وی بازداشت نیز نشده است ولی مسؤولان قضایی به طور کامل بر فعالیت وی نظارت دارند تا فرد بدهکار تمام اموال خود را معرفی کند.

رییس کل دادگستری استان تهران گفت: با فروش اموال فرد بدهکار در بازه زمانی محدود و در فضایی آرام و مناسب، این فرد می تواند، مطالبات مردم را پرداخت کند، آنچه برای ما مهم است و اولویت دارد، پرداخت مطالبات مردم است از این رو فعلاً این فرد از کشور ممنوع الخروج شده تا تضمینی باشد که همیشه در دسترس برای پیگیری امور باشد.

وی گفت: اگر فرد بدهکار در زمان اعلام شده و پس از معرفی اموال قادر به پرداخت مطالبات مردم نبود، آن زمان دادگستری وارد عمل شده و نسبت به دستگیری وی اقدام می کند، نظارت دستگاه قضا بر این موضوع به این دلیل است که اموال احتمالی وی از دسترس خارج نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاسب بدهکار پیشوایی ممنوع الخروج شد/طلبکاران نماینده معرفی کنند

کاسب بدهکار پیشوایی ممنوع الخروج شد/طلبکاران نماینده معرفی کنند