مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-01اقتصادي

134 واحد مسکونی در بافتهای فرسوده 2 شهرستان زنجان افتتاح شد


همزمان با دهه کرامت 134واحد مسکونی در بافتهای فرسوده شهرستانهای زنجان و ابهر به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان روز پنج شنبه گفت: در راستای اجرای برنامه نهضت ملی مسکن تعداد یک هزار و 24 واحد مسکونی در بافت های فرسوده استان در حال نوسازی است که تعداد 134 واحد مسکونی به بهره برداری رسید.

اصغر اسماعیلی افزود: این تعداد واحد مسکونی در قالب 20 پروژه اجرا شده که سهم تعداد واحد مسکونی نوسازی شده 2 درصد و تعداد پروژه های در دست ساخت در محلات بافت فرسوده تعداد 268 پروژه است.

وی با بیان اینکه سهمیه استان زنجان از محل 200 هزار واحد مسکونی سه هزار و 144 واحد مسکونی است ادامه داد: بافت های فرسوده از ظرفیت های بالایی برای نوسازی و تولید مسکن برخوردار هستند.

مدیر کل راه و شهر سازی استان زنجان گفت: برنامه های حوزه بازآفرینی شهری طی سال جاری در چهار محور شامل نوسازی مسکن، تکمیل خدمات روبنایی و زیر بنایی در محلات هدف بازآفرینی شهری، بهسازی معابر خاکی در محلات هدف بازآفرینی شهری و توانمندسازی اجتماعی و اقتصادی ساکنان پیگیری خواهد شد.

پنج هزار واحد مسکونی در بافت های فرسوده سراسر کشور روز پنجشنبه با حضور مهرداد بذر پاش وزیر راه و شهرسازی به صورت وید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

134 واحد مسکونی در بافتهای فرسوده 2 شهرستان زنجان افتتاح شد

134 واحد مسکونی در بافتهای فرسوده 2 شهرستان زنجان افتتاح شد