مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 10:402023-06-06پزشكي

تجهیز بیمارستان رازی بیرجند به دستگاه سی تی اسکن 128 اسلایس


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از تجهیز بیمارستان رازی بیرجند به دستگاه سی تی اسکن 128 اسلایس که پیشرفته ترین سی تی اسکن در شرق کشور بوده در آینده ای نزدیک خبر داد.

- محمد موسوی میرزایی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی که در استان وجود داشت، بحث تصویربرداری در زمینه ام ار آی بود که سبب طولانی شدن نوبت ها می شد و این امر نارضایتی مردم را در پی داشت، گفت: خوشبختانه با پیگیری هایی که دانشگاه علوم پزشکی از سال گذشته در مدت 14 ماه پیش انجام داده شهرستان های طبس و فردوس به این دستگاه مجهز شدند.

وی ادامه داد: قیمت این دستگاه ها بالا بوده و همچنین با توجه به اینکه کشور در تحریم می باشد ثبت سفارش تا تحویل آن پرسه طولانی را می طلبد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند یادآور شد: در حال حاضر دو دستگاه ام ار آی در بیرجند و در شهرستان های قاین، فردوس و طبس هر کدام یک دستگاه برای ارائه خدمات به بیماران وجود دارد.

موسوی میرزایی بیان داشت: در چند ماه آینده یک دستگاه ام ار آی دیگر نیز توسط بخش خصوصی وارد مرکز استان می شود.

وی با اشاره به اینکه پیگیری جدی برای تجهیز بیمارستان نهبندان نیز به این دستگاه هستیم، اضافه کرد: امسال همت خود را برای مجهز ساختن بیمارستان نهبندان به این دستگاه می گذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز بیمارستان رازی بیرجند به دستگاه سی تی اسکن 128 اسلایس

تجهیز بیمارستان رازی بیرجند به دستگاه سی تی اسکن 128 اسلایس