مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-18پزشكي

اجرای طرح پزشک خانواده با هدف کاهش هزینه های درمان و آمار مرگ و میر در جنوب کرمان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از اجرای طرح پزشک خانواده با هدف کاش هزینه های درمان در شهرستان های جیرفت و کهنوج خبر داد.

  - ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از اجرای طرح پزشک خانواده با هدف کاش هزینه های درمان در شهرستان های جیرفت و کهنوج خبر داد.

  طاهره بیگ زاده در گفت و گو با ایسنا کاهش مرگ و میر و ارتقاء سطح سلامت عمومی را از اهداف طرح پزشک خانواده برشمرد و گفت: اجرای برنامه پزشکی خانواده به عنوان یکی از مهمترین مطالبات و با هدف کمک به سطح سلامت عمومی در دستور کار دولت قرار گرفته است.

وی کاهش مرگ ومیر و افزایش سلامت جامعه را از جمله اهداف اصلی این طرح برشمرد و افزود: رویکرد وزارت بهداشت برای رسیدن به شعار (سلامتی برای همه)، طرح پزشک خانواده است که در سال های گذشته در روستاها، مناطق عشایری و شهرهای زیر 20 هزار نفر اجرا شده و هم اکنون پزشکیخانواده در شهرهای بالای 20 هزار نفر هدف اجراست.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت مزایای طرح پزشک خانواده را کاهش هزینه های پرداختی بیماران دانست و گفت: در این طرح با توجه به شناخت پزشک از بیمار بسیاری از هزینه های غیرضروری حذف خواهد شد.

بیگ زاده از آغاز طرح پزشک خانواده در شهرستان های کهنوج و جیرفت خبر داد و اظهار کرد: این طرح در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پزشک خانواده با هدف کاهش هزینه های درمان و آمار مرگ و میر در جنوب کرمان

اجرای طرح پزشک خانواده با هدف کاهش هزینه های درمان و آمار مرگ و میر در جنوب کرمان