مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 08:202023-06-14اقتصادي

تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل بیش از 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل با پیشرفت فیزیکی بیش از 98 درصدی در ماه های آتی به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل با پیشرفت فیزیکی بیش از 98 درصدی در ماه های آتی به بهره برداری می رسد.

هاشم علایی 24 خرداد در گفت وگو با ایسنا در خصوص فاضلاب شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل که برای تکمیل آن حدود 90 میلیارد تومان اعتبار نیاز است گفت: 20 میلیاد تومان از محل سفرریاست جمهوری و حدود 70 میلیاردتومان از منابع داخلی تخصیص اعتبار شده است.

وی ضمن اشاره به اینکه در تصفیه فاضلاب شهرک صنعتی 2 اردبیل کیفیت تصفیه هیچ مشکلی ندارد بیان کرد: احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب در شهرک صنعتی اردبیل2 که دارای پیشرفت فیزیکی بالای 98 درصدی با پالایش 2500 مترمکعب در شبانه روز است که امید است در ماه های آتی به بهره برداری برسد تا مجموع ظرفیت پالایش 2 فاز به 5000 مترمکعب در شبانه روز افزایش یابد.

علایی افزود: برخی از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل حجم زیادی از پساب صنعتی تولید می کنند و براساس قرارداد موظف هستند که پیش تصفیه داشته باشند که بعضاً این امر محقق نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل بیش از 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل بیش از 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد