مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 18:252023-06-11اجتماعي

منابع آبی مازندران با مشکل شیرابه زباله مواجه است


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه، در این استان محدودیت جدی مکان یابی برای ساماندهی پسماند وجود دارد، گفت: منابع آبی دریا، رودخانه و سفره های زیر زمینی مازندران با خطر جدی آلودگی ناشی از شیرابه های انواع زباله ها مواجه است.

- ایسنا/مازندران مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه، در این استان محدودیت جدی مکان یابی برای ساماندهی پسماند وجود دارد، گفت: منابع آبی دریا، رودخانه و سفره های زیر زمینی مازندران با خطر جدی آلودگی ناشی از شیرابه های انواع زباله ها مواجه است.

عطا الله کاویان امروز 21 خرداد ماه در کارگروه راهبردی مدیریت پسماند مازندران، با بیان اینکه نبود تصفیه خانه شیرابه های زباله چالش جدی مدیریت پسماند در مازندران است، اظهار کرد : اکنون زباله سوز نوشهر روزانه 120 تن زباله را در خود می سوزاند که به دلیل نداشتن تصفیه خانه، شیرابه به راحتی وارد منابع آبی به خصوص دریای خزر می شود.

وی اظهار این که محیط زیست به عنوان دستگاه حاکمیتی و ناظر در مقوله مدیریت پسماند است با مشکلات زیادی مواجه است، گفت: وضعیت آلودگی در رها شدن شیرابه زباله بسیار خطرناک شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران، به شروع شنا در سواحل مازندران اشاره کرد و ادامه داد: شناگاه های استان به شدت در معرض شیرابه های زباله قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع آبی مازندران با مشکل شیرابه زباله مواجه است

منابع آبی مازندران با مشکل شیرابه زباله مواجه است