مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-07سياسي

دیدار وزیر خارجه برونیی با امیرعبداللهیان


وزیر خارجه برونیی دارالسلام امروز در تهران با حسین امیرعبداللهیان همتای ایرانی خود دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه ای و بین المللی گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، داتو اریوان پهین یوسف وزیر خارجه برونیی دارالسلام که در پاسخ به دعوت همتای خود به تهران سفر کرده، ظهر امروز (چهارشنبه) 17 خرداد ماه با حضور در محل وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و درباره موضوعات مورد علاقه دو طرف از جمله مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه ای و بین المللی گفت وگو کرد.

در این دیدار حمیرا ریگی سفیر ایران در برونیی دارالسلام نیز حضور داشت.

  وزرای خارجه دو کشور مهر 1401 در حاشیه هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک نیز با یکدیگر دیدار و گفت وگو کرده بودند.

حسین امیرعبداللهیان در دیدار همتای خود در نیویورک گفته بود که جمهوری اسلامی ایران از توسعه مناسبات دوجانبه با برونیی استقبال می کند.

وزیر خارجه برونیی نیز در این ملاقات با استقبال از افزایش همکاری ها در سطوح مختلف با ایران و ابراز امیدواری نسبت به افزایش دیدارها و تبادل هیأت ها ، تأکید کرد که همکاری دو کشور در مجامع بین المللی ادامه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزیر خارجه برونیی با امیرعبداللهیان

دیدار وزیر خارجه برونیی با امیرعبداللهیان